Nová učebnice informatiky pro střední školy, vytvořená v souladu s výstupy nových RVP pro předmět Informatika. Učebnice ve dvou dílech pokrývá celé učivo vzdělávací oblasti Inform...
Nová učebnice informatiky pro střední školy, vytvořená v souladu s výstupy nových RVP pro předmět Informatika. Učebnice ve dvou dílech pokrývá celé učivo vzdělávací oblasti Informatika. A to jak teoretické oblasti v režimu výuky bez počítače, tak praktické oblasti. Oba díly poskytují ucelený materiál k výuce informatiky pro celé studium na střední škole.
354 Kč
Šesté vydání se liší především aktualizovanými daty. Kniha již popisuje Windows XP, Office 2003 a reflektuje samozřejmě na nejnovější poznatky a informace z oblasti informatiky a výpo...
Šesté vydání se liší především aktualizovanými daty. Kniha již popisuje Windows XP, Office 2003 a reflektuje samozřejmě na nejnovější poznatky a informace z oblasti informatiky a výpočetní techniky. Představuje nejnovější hardware, technologie a postupy. První díl knihy je zaměřen na stěžejní celky informatiky - na seznámení s počítačem (je zde aktualizovaný výklad hardwaru) a na základní kancelářské aplikace. Nechybí ani významná část věnovaná internetu a možností na internetu a část věnovaná e-mailu.
139 Kč
Kniha obsahuje testy a osmisměrky pro opakování a procvičování literární teorie a literární historie. Obsahuje otázky na procvičení literárních pojmů, zabývá se vývojem české lite...
Kniha obsahuje testy a osmisměrky pro opakování a procvičování literární teorie a literární historie. Obsahuje otázky na procvičení literárních pojmů, zabývá se vývojem české literatury, procvičuje znalosti významných světových autorů a jejich díla. Poslední část tvoří poznávání známých děl podle úryvku textu.
182 Kč
Kniha obsahuje řešení všech testů a osmisměrek z titulu ”Opakování literatury pro 2. st. ZŠ” Zadání. Kniha obsahuje testy a osmisměrky pro opakování a procvičování literární teo...
Kniha obsahuje řešení všech testů a osmisměrek z titulu ”Opakování literatury pro 2. st. ZŠ” Zadání. Kniha obsahuje testy a osmisměrky pro opakování a procvičování literární teorie a literární historie. Obsahuje otázky na procvičení literárních pojmů, zabývá se vývojem české literatury, procvičuje znalosti významných světových autorů a jejich díla. Poslední část tvoří poznávání známých děl podle úryvku textu.
257 Kč
...
Druhý díl cvičebnice, tentokrát zaměřený na opakování dějin středověku a raného novověku.Opakování je nejen cennou pomůckou pro učitele, ale i zajímavou knihou pro studenty a další zájemce o dějiny. Úkoly umožňují netradiční práci s historickými materiály, připomínají a procvičují základní pojmy, nenásilně vytvářejí orientaci časoprostorovou, neopomíjejí ani kulturní dějiny a osobnosti. Příručka využívá formy didaktických her, křížovek, rébusů, doplňovaček. Vytváří historické povědomí studentů. Práce s touto publikací vede studenty k hlubšímu zájmu o historii.Autorkou knihy je zkušená autorka desítek učebnic dějepisu a předsedkyně Asociace učitelů dějepisu PaedDr. Helena Mandelová.
201 Kč
Kniha s řešením všech příkladů k cvičebnici Opakování dějin pravěku a starověku - Zadání.
Kniha s řešením všech příkladů k cvičebnici Opakování dějin pravěku a starověku - Zadání.
235 Kč
Série příkladů a cvičení pro předmět Základy společenských věd - Právo. Cvičebnice plně koresponduje s učebnicí Právo a obsahuje různé druhy cvičení a příkladů.
Série příkladů a cvičení pro předmět Základy společenských věd - Právo. Cvičebnice plně koresponduje s učebnicí Právo a obsahuje různé druhy cvičení a příkladů.
204 Kč
Řešení série příkladů a cvičení pro předmět Základy společenských věd - Právo. Cvičebnice plně koresponduje s učebnicí a obsahuje různé druhy cvičení a příkladů. Cvičebnice...
Řešení série příkladů a cvičení pro předmět Základy společenských věd - Právo. Cvičebnice plně koresponduje s učebnicí a obsahuje různé druhy cvičení a příkladů. Cvičebnice ŘEŠENÍ obsahuje kromě více jak 240 cvičení i dalších 42 námětů pro doplnění výuky.
310 Kč
Ako správne napísať obchodný list, pozvánku alebo ponuku? Ako štruktúrovať a písať e-mail? Titul zachytáva a vysvetľuje pravidlá klasickej i elektronickej komunikácie podľa najnovších...
Ako správne napísať obchodný list, pozvánku alebo ponuku? Ako štruktúrovať a písať e-mail? Titul zachytáva a vysvetľuje pravidlá klasickej i elektronickej komunikácie podľa najnovších platných noriem. Žiadnu komunikáciu nie je možné úspešne prevádzkovať bez dodržiavanie určitých pravidiel. Tie sú buď stanovená v záväznej forme, alebo doporučená, alebo aspoň vychádzajú zo všeobecne dodržiavané ”dohovoru”. Komunikovať sa dá predovšetkým verbálne, neverbálne, písomne a elektronicky. A práve pravidlám posledných dvoch spôsobov komunikácie sa venuje táto publikácia. Písomnú a elektronickú komunikáciu pojíma šírky a do väčšej hĺbky ako klasické učebnice. Zoznamuje napríklad s odlišnými požiadavkami na formálnu úpravu dokumentov verejnoprávnych a súkromnoprávnych subjektov, zaoberá sa komplexne ”životom” dokumentov - od ich vzniku až po skart alebo odovzdanie do archívu, uvádza pravidlá pre úpravu webových stránok. Je vhodná ako pre verejnosť, tak pre žiakov i učiteľov obchodných a podnikateľských škôl, škôl zameraných na informačné a komunikačné technológie a ďalších. Kniha skrátka pomôže zvýšiť úroveň počítačovej gramotnosti všetkým čitateľom.
225 Kč
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Ved...
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
406 Kč
rozebráno
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede ...
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku ”své” učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
278 Kč
Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z obla...
Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu.
235 Kč
Informační technologie a telekomunikace dnes zásadně ovlivňují prakticky všechny aspekty života moderní společnosti, stejně jako samotnou globální ekonomiku. Rostoucí integrace a závisl...
Informační technologie a telekomunikace dnes zásadně ovlivňují prakticky všechny aspekty života moderní společnosti, stejně jako samotnou globální ekonomiku. Rostoucí integrace a závislost na softwaru v nejrůznějších podobách logicky zvyšují požadavky na jeho kvalitu. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na jednotlivé aspekty kvality softwaru a jejich vzájemné vztahy. Autoři představují základní koncepty kvality a jejich vývoj, modelování kvality a její měření prostřednictvím procesních a produktových modelů, využití řady technických norem a rámců pro zavádění a zlepšování kvality napříč životním cyklem vývoje softwaru, problematiku managementu kvality na úrovni organizace i projektů a praxi na technické úrovni řízení kvality ve vztahu ke kvalitě návrhu a zdrojového kódu. Uvedená témata v daném rozsahu představují nezbytný základ pro holistický přístup ke kvalitě softwaru, jehož smyslem je v organizaci ustanovit a udržovat kulturu kvality, která je do produktů vestavována plánovaně, průběžně a trvale. Primárně je tak tato kniha určena manažerům kvality, vývoje a členům středního managementu odpovědným za implementaci politik a plánů vrcholového vedení, sekundárně pak pracovníkům zajišťování a řízení kvality v oblasti informačních technologií.
266 Kč
Kniha s řešením testů z cvičebnice ”Ekonomie nejen k maturitě - TESTY”. Obsahuje správně zatržené otázky a doplněné odpovědi ke všem otázkám uvedené cvičebnice.
Kniha s řešením testů z cvičebnice ”Ekonomie nejen k maturitě - TESTY”. Obsahuje správně zatržené otázky a doplněné odpovědi ke všem otázkám uvedené cvičebnice.
204 Kč
Komplexní cvičebnice k titulům Ekonomie nejen k maturitě, plná praktických příkladů. Obsahuje praktické příklady a cvičení, zaměřené především na výpočty - například výpočet ...
Komplexní cvičebnice k titulům Ekonomie nejen k maturitě, plná praktických příkladů. Obsahuje praktické příklady a cvičení, zaměřené především na výpočty - například výpočet výroby, vzájemné působení nabídky a poptávky, akcií, rozvahy, podnikatelského záměru, podnikatelského plánu, půjčky, úroků, daní, zásob, odpisů apod. Kniha obsahuje doslova desítky až stovky příkladů, které jsou rozděleny do větších celků - cvičení. U každého cvičení je uvedena obtížnost a doba potřebná pro vypracování. Cvičebnice je velmi přehledně koncipovaná. Díky jedinečné kroužkové vazbě ji lze pohodlně rozevřít a výpočet zapisovat přímo do ní. K této cvičebnici pro žáky je k dispozici i vypracované řešení (klíč) určené pro učitele.
204 Kč
K učebnicím Ekonomie nejen k maturitě pro Vás připravujeme komplexní cvičebnici plnou praktických příkladů. Cvičebnice navazuje na oba díly Ekonomie nejen k maturitě. Obsahuje praktické...
K učebnicím Ekonomie nejen k maturitě pro Vás připravujeme komplexní cvičebnici plnou praktických příkladů. Cvičebnice navazuje na oba díly Ekonomie nejen k maturitě. Obsahuje praktické příklady a cvičení, zaměřené především na výpočty, tj. například na výpočety rozvahy, podnikatelského záměru, podnikatelského plánu, půjčky apod. K této cvičebnici pro žáky bude k dispozici i řešení (klíč) pro učitele s vypracovanými výsledky.
204 Kč
Ve srovnání s prvním dílem je tento druhý díl ještě propracovanější, s více ilustracemi a více stranami. Špičkově graficky zpracovaná učebnice, psaná moderní, srozumitelnou a názo...
Ve srovnání s prvním dílem je tento druhý díl ještě propracovanější, s více ilustracemi a více stranami. Špičkově graficky zpracovaná učebnice, psaná moderní, srozumitelnou a názornou formou. Stáhněte si ukázku z těchto stránek a sami posuďte kvalitu učebnice. Druhý díl ”Ekonomie nejen k maturitě” navazuje na díl první, ovšem použít jej lze i zcela samostatně. Jak již název napovídá, učebnice je zaměřena na ekonomii podniku - především tedy objasňuje cíle podniku, odůvodňuje jeho vznik i existenci a vysvětluje vztahy podniku k národnímu hospodářství. Publikace dále uvádí podmínky zániku podniku, popisuje jevy a procesy probíhající uvnitř podniku a zabývá se i vnějšími vztahy, které navazují na činnosti podniku. Uvedeny jsou i příznivé a nepříznivé důsledky určitého chování podniku a je zde vysvětleno, že podniková ekonomie je nejen teoretickou vědní disciplínou, ale i disciplínou praktickou. Autoři při tvorbě vycházeli z obecné ekonomické teorie a čerpali poznatky z celé řady dalších ekonomických disciplín.
235 Kč
...
Estetika na dlani představuje moderní a pluralitní disciplínu, dnes často omezovanou pouze na estetickou výchovu. Vychází z jejího historického zakotvení ve filosofii poznání a teorii umění a poukazuje na její výlučné postavení mezi dalšími společenskými vědami. Estetika je předmět, který je většinou zahrnován do předmětu společenské vědy na nichž se tento předmět vyučuje: tj. gymnázia, obchodní akademie, popř. nejrůznější vyšší odborné školy, zvláště ty zaměřené na umění či pedagogiku (pedagogické, památkářské, knihovnické, filmařské, divadelní, výtvarné, popř. i cestovní ruch). Učebnici využijí i vysoké školy, kde je katedra společenských věd (to jsou všechny ne-filosofické) a pedagogické fakulty. Knihu určitě využijí učitelé – výtvarné, dramatické či hudební výchovy ZŠ, ZUŠ či domů dětí a mládeže.
191 Kč