Pripravili sme pre vás ďalší fantazijný príbeh o splnených prianiach v kreatívnej čítanke Pán Velikán a splnené sny tentoraz s hlavným hrdinom odvážnym Adamkom. Aj na obyčajnom sídli...
Pripravili sme pre vás ďalší fantazijný príbeh o splnených prianiach v kreatívnej čítanke Pán Velikán a splnené sny tentoraz s hlavným hrdinom odvážnym Adamkom. Aj na obyčajnom sídlisku medzi obyčajnými panelákmi sa môže udiať nezvyčajná udalosť. Stretnutie prváčika Adamka so záhadným návštevníkom, pelikánom, ktorý sa pre Adamka stane sprievodcom po úžasnom a zázračnom svete snov. Neveríte? Začítajte sa do fantazijného príbehu v kreatívnej čítanke Pán Velikán a splnené sny a vydajte sa spolu s Adamkom a pelikánom Pánom Velikánom na dobrodružnú cestu do krajiny snov, v ktorej sa plnia aj tie najneobyčajnejšie priania. Kreatívna čítanka Pán Velikán a splnené sny je jedinečnou pomôckou zameranou na rozvoj čítania s porozumením pre žiakov na 1. stupni ZŠ. Koncepciu kreatívnej čítanky Pán Velikán a splnené sny tvorí beletrizovaný príbeh a kreatívne úlohy na témy uvedené v príbehu. Žiaci si môžu príbeh o chlapcovi Adamkovi prečítať po jednotlivých kapitolách, po prečítaní vypracujú úlohy, ktoré preveria ich pozornosť, porozumenie prečítaného textu, ale aj prácu s číslami.
Před Patem, spolužákem Elly, jsou celé letní prázdniny. Dostane od učitele úkol na prázdniny: má si psát deník. Protože ale „deník“ je trochu zastaralý pojem, začne Pate psát blog...
Před Patem, spolužákem Elly, jsou celé letní prázdniny. Dostane od učitele úkol na prázdniny: má si psát deník. Protože ale „deník“ je trochu zastaralý pojem, začne Pate psát blog, který sdílí se svými spolužáky (dobře známou Ellou, Hannou, Tukkou, Sampou, Provokatérem a ostatními). Zatímco všichni někam jedou, Pate zůstane doma a dostane na starosti Ema. Kdo to asi je? Pate je ale koumák a usoudí, že Emo nemůže být přece nikdo jiný než pštros. To je jasné! A tak začne pro svého prázdninového kamaráda připravovat hnízdo a pilně studuje život pštrosů. Emo je ale úplně jiný ptáček. A o dobrodružství s ním není nouze.Kniha je určena především dětem, které „nerady čtou“. Příběh je bohatě prokládaný obrázky, nákresy, blogovými záznamy a online konverzací. Jednotlivé kapitoly jsou krátké, mají spád. Celá kniha je vedena deníkovým způsobem, obsahuje krátké zápisky k jednotlivým dnům, které dohromady skládají Pateho prázdninový příběh.Kniha je určena pro děti od 7–9 let. Timo Parvela je původní profesí učitel, píše pro děti i pro dospělé a ve Finsku je v oblasti dětské literatury nepopiratelnou hvězdou. Jeho knihy byly přeloženy do více než třiceti jazyků a získal za ně řadu ocenění. V Portále vychází jeho série o Elle.
Gábina miluje psy. V útulku je zase štěňátko, které by moc rádo mělo svého pána. Anebo paničku? Náhoda tomu chce, že se tihle dva potkají. Štěňátko dostane jméno Stafík a dokáže...
Gábina miluje psy. V útulku je zase štěňátko, které by moc rádo mělo svého pána. Anebo paničku? Náhoda tomu chce, že se tihle dva potkají. Štěňátko dostane jméno Stafík a dokáže neuvěřitelné věci. A protože je Gábina ředitelkou školy, a protože se ti dva potkají zrovna na školní chodbě, stane se ze Stafíka brzy miláček celé školy. Navíc, když se ze Stafíka vyklube taky velký hrdina, je z něj prostě a jednoduše školní štěně! Kniha je jako první čtení určena dětem prvních a druhých tříd. Jejich schopnostem a možnostem je přizpůsoben i jazyk knihy, proto si děti knihu mohou číst samostatně, ale i v doprovodu rodičů, či jako celotřídní četbu. Kniha je určena malým čtenářům od 6 let. Zuzana Pospíšilová je dětská psycholožka a autorka řady knih pro děti. V Portále vyšly například její knihy Štěpánův podivuhodný stroj (2019), Hádanky pro školáky (2017), Školní detektiv (2010), Školní strašidlo (2009), Hádám, hádáš, hádáme (2007).
Okouzlující, někdy hravé a často moudré víly nám pomohou spojit se s rytmem a harmonií světa přírody a naladit se na jeho sílu. Tyto nádherné příběhy na dobrou noc seznámí vaše dítě s energií víl prostřednictvím půvabných a zároveň inspirativních pohádek. Jemné meditační a vizualizační techniky, které vám tato kniha rovněž přiblíží, pomáhají dětem rozvíjet představivost, empatii a porozumění a zároveň je uvolní tak, aby se jim dobře spalo. Kniha obsahuje 20 překrásně ilustrovaných příběhů na nejrůznější témata – od toho, jak je důležité vážit si krásy divoce žijících zvířat až po to, jak v sobě rozvíjet odvahu a víru. Každá pohádka je doplněna poselstvími, která shrnují její pozitivní význam. V úvodní části knihy se dozvíte, jakou roli hrají víly v nejrůznějších kulturách na celém světě, a také to, jak může čtení těchto příběhů pomoci vašemu dítěti zklidnit se a uvolnit před spaním. Kniha zároveň poskytuje návod, jak využívat tyto pohádky coby odrazový můstek pro vaše dítě, aby se dokázalo vcítit do světa přírody, vnímat jej a přistupovat k němu tvůrčím způsobem.
Kniha se věnuje výukovým projektům MŠ, které jsou určeny pro třídy dvouletých dětí, pro děti z odlišného sociálního a jazykového prostředí nebo pro mateřské školy speciální, k...
Kniha se věnuje výukovým projektům MŠ, které jsou určeny pro třídy dvouletých dětí, pro děti z odlišného sociálního a jazykového prostředí nebo pro mateřské školy speciální, kam docházejí děti s mentálním hendikepem, děti s PAS či s výraznou poruchou pozornosti a hyperaktivity. Kniha děti provází jednoduchými a základními činnostmi, které budou v MŠ potřebovat. Je zaměřena na zvládnutí praktických dovedností, jakými jsou základní hygienické návyky, oblékání, stolování, hra, manipulace s hračkou, bezpečnost při hře, úklid, orientace v základních sociálních situacích atd. Tyto dovednosti ale autorka rámuje do prostředí běžného roku a proměn přírody, seznamuje děti s barvami, tvary, zvířaty, dopravními prostředky, hlavními svátky roku atd. Kniha obsahuje mnoho praktických činností a vede děti k reálnému užití nabídnutých činností a dovedností. S knihou je možné pracovat během celého školního roku.
Tři ovečky, Kudrnka, Kulíšek a Kopýtko, žijí spokojeně na louce, kde dělají to, co ovce obvykle dělají. Pasou se, vyhřívají se na sluníčku, trochu si zdřímnou, pak se zase pasou. Je...
Tři ovečky, Kudrnka, Kulíšek a Kopýtko, žijí spokojeně na louce, kde dělají to, co ovce obvykle dělají. Pasou se, vyhřívají se na sluníčku, trochu si zdřímnou, pak se zase pasou. Jednoho dne začne pršet. Prší a prší a voda stoupá, je jim už po kolena a nemohou se pást, protože tráva je pod vodou. Podaří se jim dostat na Noemovu archu s ostatními zvířaty a vyzrát na vlka, medvěda a lva? Veselý a humorný příběh o přátelství, důvtipu a o tom, že je vždy dobré si navzájem pomáhat. Pro děti od 5 do 8 let. Michael Engler je německý autor dětských knih. Studoval vizuální komunikaci v Düsseldorfu a zpočátku pracoval jako scenárista a ilustrátor, poté několik let jako umělecký ředitel v reklamních agenturách. Dnes žije jako autor na volné noze v Düsseldorfu a píše obrázkové knihy, knihy pro děti a mládež, hry a rozhlasové hry. Henning Löhlein je německý ilustrátor.
Příhody hajného Robátka známé z Večerníčku a také z pohádkových knížek Václava Čtvrtka. Ale znáte je opravdu všechny? V této knížce najdete také jednu, kterou jste nejspíš ješ...
Příhody hajného Robátka známé z Večerníčku a také z pohádkových knížek Václava Čtvrtka. Ale znáte je opravdu všechny? V této knížce najdete také jednu, kterou jste nejspíš ještě nečetly. Pohádka o myslivci a víle, která vyšla naposledy před více než třiceti lety, je z doby, kdy Robátko nebyl ještě hajný, ale obyčejný myslivec. Ale již tehdy měl problémy s hrabětem a vílou. Naštěstí mu však pomáhali bába Lukáška se psem Turkem a také jeho noví přátelé, hejkal s ohniváčem.
Krátké příběhy ze života obyvatel travní říše. Kniha vychází ze zásad genetické metody výuky čtení. Všechny příběhy v knize jsou tedy psány velkým tiskacím písmem a jsou řaze...
Krátké příběhy ze života obyvatel travní říše. Kniha vychází ze zásad genetické metody výuky čtení. Všechny příběhy v knize jsou tedy psány velkým tiskacím písmem a jsou řazeny od pohádek čtenářsky jednodušších až po ty složitější (pohádky dvoj až trojslabičné). Svojí délkou jsou taktéž příběhy přizpůsobeny začínajícím čtenářům, aby si je děti mohly číst samy ať už doma, ve škole či v družině. Eva Horáková je učitelka s dlouholetou praxí na 1. stupni ZŠ. V nakladatelství Portál jí vyšla řada knih prvního čtení (pro genetickou metodu výuky čtení), např. Pohádkový svět (2011), Do pohádky se zvířátky (2016) a Moje maminka je nej (2018).
Když holčička Janinka objeví na půdě babiččiny chaloupky starodávný ilustrovaný herbář, začnou se dít podivné věci. Herbář je totiž kouzelný a ukrývá v sobě neuvěřitelná př...
Když holčička Janinka objeví na půdě babiččiny chaloupky starodávný ilustrovaný herbář, začnou se dít podivné věci. Herbář je totiž kouzelný a ukrývá v sobě neuvěřitelná překvapení. S pomocí víl se holčička dostane do čarovné říše víl a skřítků, kde zažije neobyčejná dobrodružství a pozná mnohá tajemství týkající se léčivých rostlin. Na konci každé z deseti krátkých kapitol jsou pro děti připraveny cvičné otázky, aby si připomněly zajímavosti a poznatky, které se v příběhu dozvěděli.
Nová knížka pohádek psaná podle pravidel genetické metody výuky čtení. Pohádky jsou psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených jen z jednoduchých jednoslabičných slov přes další z dvouslabičných až po pohádky se čtyřslabičnými slovy, které jsou již náročnější. Pohádky jsou přiměřeně krátké, aby je děti stihly během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol přečíst celé, případně aby délkou vyhovovaly i dětem předškolního věku. Jsou stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky používat i v rámci jiných předmětů, např. při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování. Eva Horáková je učitelka s dlouholetou praxí, matka dvou dětí a autorka knih psaných genetickou metodou. V nakladatelství Portál vyšly její populární knížky Zvířátka, Pohádkový svět, Svět hraček.
Pohádky jsou určeny dětem, které se učí číst, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky čtení tzv. genetickou metodou, kdy děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují. Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od textů složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Příběhy jsou přiměřeně krátké a stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, například v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování. Eva Horáková je učitelka s dlouholetou praxí, v současné době učí v první třídě, matka dvou dětí, z nichž jedno ve škole absolvovalo výuku čtení genetickou metodou. Pro jeho potřebu se rozhodla začít psát vhodné texty. V Portálu vyšla její knížka pohádek pro první čtení Zvířátka (2010).
Ďalšia z astronomických rozprávok pre deti, tentokrát o putovaní mačičky po Mliečnej dráhe a o tom, ako Slniečko maškrtilo med a k čomu to viedlo. V astronomické časti je pojednanie o M...
Ďalšia z astronomických rozprávok pre deti, tentokrát o putovaní mačičky po Mliečnej dráhe a o tom, ako Slniečko maškrtilo med a k čomu to viedlo. V astronomické časti je pojednanie o Mliečnej dráhe a niektorých významných súhvezdiach.