Kniha přináší ucelený přehled o právních aspektech spojených s činností obchodních korporací. Díky multidisciplinárnímu přístupu postihuje jak oblast práva obchodního s akcentem na...
Kniha přináší ucelený přehled o právních aspektech spojených s činností obchodních korporací. Díky multidisciplinárnímu přístupu postihuje jak oblast práva obchodního s akcentem na právo obchodních společností, tak práva finančního a daňového včetně účetnictví. Celý výklad je doplněn o náhled do oblasti insolvence a restrukturalizace. Publikace představí čtenářům firemní procesy od založení a vzniku obchodních korporací přes období jejího životního cyklu až k jejímu případnému zrušení a likvidaci. Zvláštní důraz se klade na povinnosti orgánů obchodních korporací. Značná část publikace je věnována otázkám přeměn obchodních korporací a daňovým a účetním aspektům. Nechybí ani nařízení EU týkající se právního rámce pro implementaci nástrojů AI. Kniha je určena pro posluchače právních a ekonomických oborů, advokáty, podnikové právníky, daňové poradce a podnikatele.
567 Kč
Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňo...
Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování. Oceňování podniku je tedy svým způsobem královská disciplína a není jednoduché ji ovládnout skutečně do hloubky. Navíc se jedná o oblast, která se stále pohybuje vpřed, a není mnoho ekonomických témat, kterým bylo ve světě věnováno tolik publikací, jako právě oceňování podniku.Předkládaná kniha se snaží jít do větší hloubky a volně navázat na předchozí publikaci Mařík M. a kol.: Metody oceňování podniku – proces ocenění, základní postupy a metody, Ekopress. Návaznost je poměrně volná. V této publikaci už nejsou znovu vykládány základní věci, ale snažili jsme se text psát tak, aby byl pochopitelný i sám o sobě pro čtenáře, který má alespoň základní představu o oceňování. Jádrem publikace je hlubší pohled na výnosové metody. Proto sem zařazujeme vysvětlení několika základních variant metody DCF včetně podrobnějšího rozboru tématu zatím u nás přehlíženého, a tím je tzv. pokračující hodnota. Vracíme se rovněž k metodě ekonomické přidané hodnoty a rozebíráme některé problémy s ní spojené. Za jedno z hlavních témat je pak možno považovat analýzu vlivu zadlužení podniku na jeho hodnotu a na způsoby stanovení struktury kapitálu při ocenění podniku. Snažíme se ukázat, že struktura kapitálu vyjádřená v tržních hodnotách je klíčovým bodem pro dosažení shody výsledků jednotlivých výnosových metod. Rozsáhlejší pasáž je pak věnována komplexnímu rozboru vztahů mezi hlavními výnosovými metodami, kterými jsou různé varianty metody DCF, metoda EVA a také metoda kapitalizovaných čistých výnosů, která je u nás poměrně často používána, bohužel ale nesprávně. Značnou pozornost věnujeme i metodám odhadu diskontní míry včetně základních principů, na kterých by měl být tento odhad postaven. Například očekáváme, že do budoucnosti poroste význam alternativních odhadů bezrizikové výnosnosti, odhadů nákladů vlastního kapitálu ex-ante a metody jistotních ekvivalentů, a proto jim věnujeme značný prostor. V posledních částech knihy se zabýváme oceňováním specifických typů podniků, tedy oceňování koncernů a podniků s omezenou perspektivou. Samostatnou kapitolu pak věnujeme dalšímu prohloubení záležitosti, která činí v našich podmínkách značné problémy, a tou jsou diskonty a prémie při oceňování podniku. V tomto třetím vydání publikace byly oproti předchozím dvěma vydáním provedeny tyto úpravy: - průběžné aktualizace ve stávajícím textu, - návrh postupu při odhadu konkrétní výše diskontní míry pro úrokové daňové štíty (rozšíření kapitoly 5.3), - rozpracování kompletní sady reagenčních funkcí pro přepočet zadlužených koeficientů beta (kapitola 5.4), v současnosti v odborných publikacích i v praxi stále převažuje používání poměrně nevhodné funkce, proto považujeme za potřebné předložit funkce lepší, - rozšíření kapitoly 12.2 pojednávající o odhadu rizikové prémie kapitálového trhu postupem ex-ante, protože podle našeho názoru světová oceňovací praxe vykazuje viditelné tendence k přechodu od historických rizikových prémií právě tímto směrem. Věříme, že tato kniha pomůže dále kultivovat znaleckou praxi v České republice a bude i vhodnou pomůckou pro studium oceňování podniku, a to jak na vysokých školách, tak pro praktikující znalce.
776 Kč
Koľko kníh už bolo napísaných o úspechu! Obvykle však neprenikajú pod povrch skutočných tajomstiev života. Toto rozprávanie chce byť hlbšie. Je to príbeh o úspechu, v ktorom ide o vnú...
Koľko kníh už bolo napísaných o úspechu! Obvykle však neprenikajú pod povrch skutočných tajomstiev života. Toto rozprávanie chce byť hlbšie. Je to príbeh o úspechu, v ktorom ide o vnútorné nastavenie - podvedomé emócie, túžby, predsudky, genetické predispozície, povahové črty a spoločenské normy. Zaujíma nás to miesto, kde sa rodí zdravý sedliacky rozum a dobrý charakter. Gréci hovorili, že človek si cestu k múdrosti musí odtrpieť. Ale naše podvedomie nie je len ponurým miestom strachu a bolesti. Je aj bodom dotyku ľudských duší a hromadí sa v ňom múdrosť vekov. Nepokúšam sa pomenovať úlohu, ktorú v tom má Boh. No ak existuje božská kreatívna sila, predstavujem si, že pôsobí práve tam, kde mozgová hmota produkuje emócie a láska vytvára celkom nové neurónové spojenia...“
594 Kč
skladem
Tato nová publikace vám poskytne odborné vedení při sestavování profesionálního podnikatelského záměru, ať už chcete získat finance pro rozjezd svého podnikání, nebo naopak prodává...
Tato nová publikace vám poskytne odborné vedení při sestavování profesionálního podnikatelského záměru, ať už chcete získat finance pro rozjezd svého podnikání, nebo naopak prodáváte svoji firmu. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a tipy, které vám pomohou vypracovat opravdu komplexní a přesvědčivý záměr.
260 Kč
skladem
Kniha svým názvem záměrně provokuje. Slovo moderní se stalo floskulí, která popisuje stav aktuálnosti v pomíjivém světě. Leadership byl zase redukován pouze na efektivitu, růst zisku a ...
Kniha svým názvem záměrně provokuje. Slovo moderní se stalo floskulí, která popisuje stav aktuálnosti v pomíjivém světě. Leadership byl zase redukován pouze na efektivitu, růst zisku a neustálý rozvoj. Naše kniha však popisuje moderního leadera pomocí atributů, které budou trvat v každé době, kdy bude člověk člověku průvodcem. Moderní leader je efektivní, ale především vede ty, co ho chtějí následovat, ukazuje směr a inspiruje ostatní k něčemu lepšímu. A jaké jsou vlastnosti, které musí leader naplnit, aby byl hoden vést druhé? Autoři na tyto otázky odpovídají prostřednictvím témat wellbeingu, lidského kapitálu a podnikatelské etiky. Tato témata odrážejí proměny na trhu práce a jejich srozumitelné a čtivé zpracování pomůže vnímavému čtenáři v odborném, kvalifikačním i osobním růstu.
420 Kč
Být živnostníkem není vůbec jednoduché. Chce to kus osobní odvahy a hodně trpělivosti, protože povinností spojených s podnikáním je obrovské množství napříč celým právním řáde...
Být živnostníkem není vůbec jednoduché. Chce to kus osobní odvahy a hodně trpělivosti, protože povinností spojených s podnikáním je obrovské množství napříč celým právním řádem: v oblasti bezpečnosti práce, sociálního zabezpečení, personalistiky, hygieny, a samozřejmě i daní. Stát, který je i podle judikatury Ústavního soudu výsledkem společenské smlouvy, by proto měl vždy dobře vážit zavedení každé nové povinnosti, která podnikatelům ztěžuje jejich činnost. Při tomto zavádění by měl zákonodárce velmi bedlivě hodnotit, zda tato další povinnost je skutečně nezbytná a zda nepřiměřeně nezhoršuje podnikatelské prostředí. Tato opatření by přitom neměl posuzovat izolovaně, nýbrž v kontextu omezení již stávajících. Lapidárně řečeno, stát by si měl položit otázku, zda se nejedná o příslovečnou poslední kapku, po které pomyslný pohár přeteče. Tento sborník obsahuje celkem osm různě zaměřených textů týkajících se práva svobodně podnikat, a to jak z hlediska čistě právního, tak ekonomického. Po úvodním textu Tomáše Richtera, věnovanému obecnějšímu zamyšlení nad ochranou demokracie před podnikáním, následuje příspěvek Karla Šimky o ústavních a faktických mezích regulace cen a produkce. Josef Kotásek se zaměřuje na otázky reklamy a její samoregulace a Vojtěch Šimíček zkoumá právo svobodně podnikat v konfrontaci s nezadatelností lidské důstojnosti. Problematice přezkumu regulace podnikání ústavními soudy se věnuje Ladislav Vyhnánek, na kterého navazuje velmi aktuálním příspěvkem zaměřeným na zákaz cenzury jako zásah do svobody podnikání a svobody projevu internetových platforem Radim Polčák. Konkrétní problém vztahu mezi svobodou podnikání a zákazem diskriminace při poskytování ubytovacích služeb analyzuje Jan Wintr a konečně zpětným vyhodnocením a ekonomickou smysluplností nyní již zrušené elektronické evidence tržeb se zabývá Libor Dušek.
336 Kč
Člověk byl odedávna fascinován kvalitou. Když se podíváme několik desetiletí nazpátek, na období komunismu nebo přesněji řečeno socialismu, občané komunistické střední a východní...
Člověk byl odedávna fascinován kvalitou. Když se podíváme několik desetiletí nazpátek, na období komunismu nebo přesněji řečeno socialismu, občané komunistické střední a východní Evropy listovali západními katalogy spotřebního zboží i jiných sortimentů výrobků a obdivovali design i funkce praček, ledniček, televizorů a dalších produktů. Tu a tam se někomu poštěstilo si takový výrobek pořídit a sousedé a známí jej při návštěvách obdivovali. Na druhou stranu, je třeba ovšem říci, že v některých směrech byla kvalita v té době i v komunistické části Evropy. Jednalo se výjimečně i o výrobky technického charakteru, ale kvalita byla zřejmá zejména u potravin. Kniha se snaží podat základní představu o kvalitě a managementu kvality z hlediska organizace, která ji vytváří. Zároveň je část textu věnována i kvalitě z pohledu spotřebitele tak, aby byl pohled na kvalitu k dispozici z té druhé strany. Tím by měl čtenář získat ucelenou představu o kvalitě z obou stran úhlu pohledu. Text je využitelný pro výuku na vysokých školách ekonomického i technického zaměření i jako materiál pro pracovníky zainteresovaných resortů.
230 Kč
rozebráno
Nové, šesté vydání úspěšné knihy, je oproti vydání pátému doplněno o některá cvičení a aktualizováno. Cílem učebnice je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby ...
Nové, šesté vydání úspěšné knihy, je oproti vydání pátému doplněno o některá cvičení a aktualizováno. Cílem učebnice je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží dohovořili v obchodních jednáních se svými partnery a mohli vést německou obchodní korespondenci. Těžiště učebnice spočívá v rozvíjení ústních komunikativních dovedností, pozornost je však věnována i četbě odborných textů. Četné písemné úkoly pak slouží k nácviku písemného projevu. Učebnice je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření i pracovníkům firem, které jsou v ústním nebo písemném styku s německy hovořícími obchodními partnery. Součástí knihy jsou audiocvičení ve formátu MP3, které je možné si stáhnout ze stránky titulu.
415 Kč
Učební text pro FP
Učební text pro FP
136 Kč
Přemýšlíte o podnikání nebo začínáte podnikat? Víte, jaké musíte mít vlastnosti a co vás čeká? Víte, jak a kde hledat vhodný podnikatelský nápad? Víte, jak se oblékat při žádo...
Přemýšlíte o podnikání nebo začínáte podnikat? Víte, jaké musíte mít vlastnosti a co vás čeká? Víte, jak a kde hledat vhodný podnikatelský nápad? Víte, jak se oblékat při žádosti investora o vstup do svého startupu? Víte, jak vyhledávat zákazníky a vést prodejní rozhovory? Znáte Paretovo pravidlo 80/20? Říká vám něco pojem multi-level marketing? Máte představu, jak dostat produkt na trh? Říkají vám něco marketingové pojmy PIZZA, AIDA, 4P, SWOT? Pokud hledáte odpovědi na uvedené otázky, kniha je určena právě vám! Kniha je doplněna nejen o zkušenosti autora z oblasti podnikání, ale odkazuje na zajímavou literaturu, která popisuje řadu inspirujících příkladů úspěšných zahraničních podnikatelů.
283 Kč
Podvědomí se dá změnit a váš mozek se dá přeprogramovat. A přesně o to v této knize jde! V první části se dozvíte, jak finanční podvědomí funguje. T. Harv Eker vám se svou neodolat...
Podvědomí se dá změnit a váš mozek se dá přeprogramovat. A přesně o to v této knize jde! V první části se dozvíte, jak finanční podvědomí funguje. T. Harv Eker vám se svou neodolatelnou kombinací humoru, životních zkušeností a moudrých postřehů ukáže, že všechny finanční návyky a hlavně zlozvyky si s sebou nesete už od nejútlejšího věku. Dozvíte se také, jak své podvědomí přečíst a jak je vylepšit, abyste vydělávali víc a abyste dokázali své peníze udržet. V druhé části najdete 17 zásad, které odlišují zámožné lidi od těch chudších. Ke každé patří i praktické cvičení a názorný návod, jak své myšlení zlepšit a jak dosáhnout úspěchu teď a tady! Ekerovo učení už ovlivnilo životy čtvrt milionu lidí - a diky jeho revoluční knize je nyní můžeme poprvé poznat i my v České republice.
346 Kč
Robin S. Sharma, mezinárodně uznávaný expert v oblasti osobnostního rozvoje a autor světového bestselleru Mnich, který prodal své ferrari, ve své nejnovější knize zasvěcuje čtenáře do...
Robin S. Sharma, mezinárodně uznávaný expert v oblasti osobnostního rozvoje a autor světového bestselleru Mnich, který prodal své ferrari, ve své nejnovější knize zasvěcuje čtenáře do své praktické životní filozofie, kterou úspěšně praktikuje a rozvíjí po více než dvacet let a která tisícům lidí na celém světě pomáhá naplno využívat svou životní sílu a energii, maximalizovat produktivitu, udržovat a zlepšovat fyzickou kondici, jakož i vnitřní rovnováhu a harmonii. Je založená na revolučním ranním rituálu – rituálu vítězů – a každodenních mentálních cvičeních, jež při pravidelném dodržování zásadním způsobem proměňují fungování lidské mysli. Autor oslovuje nejen podnikatele a manažery, ale obrací se na každého, kdo chce radikálně změnit svůj život, ať už v pracovním nebo osobním životě. Prostřednictvím inspirativního příbehu o setkání dvou cizinců, kteří právě procházejí nesnadnými životními zkouškami, s extravagantním miliardářem, jenž se stane jejich učitelem, se čtenář postupně seznamuje s osvědčenou metodou, jež mu umožní vzít život do svých rukou a stát se členem „Klubu ranních vítězů“.
313 Kč
Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého ...
Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast a zejména o praktickou aplikaci představ o doprovodných službách a názorů na ně. Obě mladé autorky jsou odbornými asistentkami na VŠ – na Fakultě podnikatelské VUT v Brně a Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně
252 Kč
skladem u dodavatele
Kniha pro každého, kdo chce začít podnikat nebo kdo podniká. Kniha pro každého podnikatele a živnostníka obsahuje přehled všech povinností, které podnikání přináší. Každý podnikat...
Kniha pro každého, kdo chce začít podnikat nebo kdo podniká. Kniha pro každého podnikatele a živnostníka obsahuje přehled všech povinností, které podnikání přináší. Každý podnikatel, i ten nejmenší živnostník je povinen dodržovat spoustu zákonů, termínů, vyhlášek a jejich nedodržení stojí pokuty a penále. Tato kniha přináší základní pravidla a orientaci ve všech oblastí podnikání a jednání s úřady, abyste už žádnou pokutu platit nemuseli. S touto knihou ušetříte! Velká kniha pro podnikání je jediná kniha na trhu, která zahrnuje vše, co drobný podnikatel potřebuje: - zahájení podnikání - registrace podnikatele - zdravotní a sociální pojištění - provozovna - podpora podnikání - uzavírání smluv - leasing - daně a poplatky - účetnictví, daňová evidence - kontroly a sankce - zaměstnanci - odpovědnost a pojištění podnikatelů - požární ochrana, bezpečnost práce a mnoho dalšího.
188 Kč
rozebráno