phone  (+420) 774 36 11 05      mail  info@knihy123.cz      Kontakt      Doprava a platba

Management, řízení, personalistika

Nejprodávanější

1. P3M – Řízení projektu, programu a portfolia

P3M – Řízení projektu, programu a portfolia Petr Řeháček
Tato kniha je určena třem skupinám čtenářů. První skupinou jsou projektoví manažeři, členové projektových týmů a zástupci dalších zainteresovaných stran, kteří se na...

281 Kč
312 Kč
2. Management a marketing sportu 21. století

Management a marketing sportu 21. století Čáslavová Eva
Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena...

276 Kč
3. Logistika pro obchod a marketing

Logistika pro obchod a marketing Xenie Lukoszová
Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v...

205 Kč
230 Kč
4. Konsolidace účetních výkazů

Konsolidace účetních výkazů Vladimír Zelenka, Marie Zelenková
Publikace věnovaná problematice konsolidace účetních závěrek a aplikaci ekvivalenční metody umožní čtenáři zvládnout nejen základní algoritmy potřebné pro sestavení...

676 Kč
5. Manažer koučem

Manažer koučem Bohoňková, Irma
Manažer koučem je učebnicí základů koučování pro manažery a vedoucí pracovníky – tedy pro ty, kdo netouží koučovat na profesionální úrovni, ale chtějí se naučit používat...

288 Kč
323 Kč
6. Management

Management Veber Jaromír, kolektiv
Základy, přístupy, soudobé trendy

464 Kč
522 Kč
7. Manažerské rozhodování a sport

Manažerské rozhodování a sport Štědroň, Bohumír a kol.
Publikace se zabývá manažerským rozhodováním, přičemž se zaměřuje na segment sportu. Obsahuje rovněž informace o nových trendech, ať už se jedná o analýzu rozhodovacích procesů...

222 Kč
250 Kč
8. Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku Petra Koudelková
V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a...

167 Kč
186 Kč
9. Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka
Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních,...

259 Kč
288 Kč
10. Úspěšný vůdce

Úspěšný vůdce Jo Owen
Většina knih o tom, jak být úspěšným vůdcem, se snaží poskytnout odpověď na otázku: „Co je to úspěšné vůdcovství?“ To je podobné, jako bychom chtěli odpovědět na...

237 Kč
263 Kč
100 Kč
100 800 Od Do 0
800 Kč
Parametry
23 položek
Manažer koučem

Manažer koučem Bohoňková, Irma

Manažer koučem je učebnicí základů koučování pro manažery a vedoucí pracovníky – tedy pro ty, kdo netouží koučovat na profesionální úrovni, ale chtějí...

Skladem > 5 ks
323 Kč 288 Kč
   
-11 %
Management

Management Veber Jaromír, kolektiv

Základy, přístupy, soudobé trendy

Skladem > 5 ks
522 Kč 464 Kč
   
-11 %
Manažerské rozhodování a sport

Manažerské rozhodování a sport Štědroň, Bohumír a kol.

Publikace se zabývá manažerským rozhodováním, přičemž se zaměřuje na segment sportu. Obsahuje rovněž informace o nových trendech, ať už se jedná o ana...

Skladem poslední 2 ks
250 Kč 222 Kč
   
-11 %
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku Petra Koudelková

V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam...

Skladem > 5 ks
186 Kč 167 Kč
   
-10 %
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka

Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost,...

Skladem > 5 ks
288 Kč 259 Kč
   
-10 %
Úspěšný vůdce

Úspěšný vůdce Jo Owen

Většina knih o tom, jak být úspěšným vůdcem, se snaží poskytnout odpověď na otázku: „Co je to úspěšné vůdcovství?“ To je podobné, jako bychom chtěli o...

Skladem poslední 2 ks
263 Kč 237 Kč
   
-10 %
Techniky projektového řízení a finanční analýza projektů

Techniky projektového řízení a finanční analýza projektů Kolektiv autorů

S projekty a jejich řízením se lze setkat v řadě oblastí i sektorů. Ve výrobě, v obchodě, v komerční sféře, ve veřejné sféře i v neziskovém sektoru. T...

Skladem > 5 ks
284 Kč 255 Kč
   
-10 %
P3M – Řízení projektu, programu a portfolia

P3M – Řízení projektu, programu a portfolia Petr Řeháček

Tato kniha je určena třem skupinám čtenářů. První skupinou jsou projektoví manažeři, členové projektových týmů a zástupci dalších zainteresovaných str...

Skladem > 5 ks
312 Kč 281 Kč
   
-10 %
Mezinárodní oceňovací standardy 2017

Mezinárodní oceňovací standardy 2017 ASA Europe

Kvalitní oceňovací standardy slouží veřejnému zájmu, podporují stabilitu a věrohodnost finančních trhů a zvyšují důvěru v oceňovací profesi. Mezinárod...

Skladem > 5 ks
353 Kč 317 Kč
   
-10 %
Metody oceňování podniku

Metody oceňování podniku Miloš Mařík, kolektiv

Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila...

Skladem > 5 ks
616 Kč
   
Dárek
Marketing hotelových služeb

Marketing hotelových služeb Alžbeta Kiraľová

Rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketin...

Skladem > 5 ks
245 Kč
   
Manažerské techniky III

Manažerské techniky III Šuleř Oldřich

Popisují dalších devadesát nástrojů efektivního řízení a společně s předcházejícími dvěma díly Manažerských technik tak nabízejí úctyhodný soubor 240 ...

Skladem > 5 ks
126 Kč 114 Kč
   
-10 %
Management svlečený do naha

Management svlečený do naha Jo Owen

Management na celém světě řeší tytéž problémy. Špatně vedené schůze,nudné prezentace, politikaření a intriky, nepříjemné nadřízené a neochotné spolupr...

Skladem poslední 2 ks
240 Kč
   
Management a marketing sportu 21. století

Management a marketing sportu 21. století Čáslavová Eva

Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí...

Skladem > 5 ks
276 Kč
   
Logistika pro obchod a marketing

Logistika pro obchod a marketing Xenie Lukoszová

Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v o...

Skladem > 5 ks
230 Kč 205 Kč
   
-11 %
Logistika pro manažery

Logistika pro manažery Antonín Stehlík, Josef Kapoun

Na začátku nového tisíciletí je logistika stále důležitější kategorií a důležitým polem působnosti v rozhodujících makro a mikroekonomických oborech h...

Skladem > 5 ks
320 Kč 285 Kč
   
-11 %
Logistické technologie v dodavatelském řetězci

Logistické technologie v dodavatelském řetězci Xenie Lukoszová, Kolektiv autorů

Publikace spadá svým zaměřením do perspektivního oboru zvaného logistika. Tato technickoekonomická disciplína je prioritně zaměřená na procesy spojené...

Skladem > 5 ks
216 Kč 192 Kč
   
-11 %
Logistická centra na globálním trhu

Logistická centra na globálním trhu Xenie Lukoszová, Ondrej Stopka

Smyslem této publikace je podat pokud možno co nejucelenější přehled o jednom z typických projevů hospodářské logistiky, kterým je působení logistický...

Skladem poslední 2 ks
283 Kč 252 Kč
   
-11 %
Krizový management: Případové bezpečnostní studie

Krizový management: Případové bezpečnostní studie Miroslav Mareš, Jaroslav Rektořík, Jan Šelešovský, kolektiv

Zajištění bezpečnosti občanů prostřednictvím krizového managementu je významným segmentem veřejných politik a také součástí veřejných služeb. Jde přit...

Skladem > 5 ks
284 Kč 253 Kč
   
-11 %
Krizový management podniku pro 21. století

Krizový management podniku pro 21. století Šárka Zapletalová, kolektiv

Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21. století vedly ke vzniku nových druhů podnikatelských rizik, a potažmo krizí pod...

Skladem > 5 ks
244 Kč
   
Království značky

Království značky Matt Haig

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatá...

Skladem > 4 ks
349 Kč 311 Kč
   
-11 %
Konsolidace účetních výkazů

Konsolidace účetních výkazů Vladimír Zelenka, Marie Zelenková

Publikace věnovaná problematice konsolidace účetních závěrek a aplikaci ekvivalenční metody umožní čtenáři zvládnout nejen základní algoritmy potřebné...

Skladem > 5 ks
676 Kč
   
Dárek
Jak se stát ještě lepším manažerem

Jak se stát ještě lepším manažerem Michael Armstrong

V mezidobí let 2002-2006 došlo v České republice k řadě zásadních změn, včetně vstupu do Evropské unie, které významným způsobem ovlivnily ekonomické ...

Skladem > 5 ks
313 Kč 282 Kč
   
-10 %
Rychlost doručení
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
100 %
našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.knihy123.cz
19 hodnocení