Management, řízení, personalistika
Nejprodávanější

Techniky projektového řízení a finanční analýza projektů Kolektiv autorů
S projekty a jejich řízením se lze setkat v řadě oblastí i sektorů. Ve výrobě, v obchodě, v komerční sféře, ve veřejné sféře i v neziskovém sektoru. Termín projekt se stal až...
284 Kč

P3M – Řízení projektu, programu a portfolia Petr Řeháček
Tato kniha je určena třem skupinám čtenářů. První skupinou jsou projektoví manažeři, členové projektových týmů a zástupci dalších zainteresovaných stran, kteří se na...
312 Kč

Metody oceňování podniku Miloš Mařík, kolektiv
Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura...

Manažerské rozhodování Fotr Jiří, Švecová Lenka
Neustále měnící se prostředí je zdrojem rizik a nejistot, a tak v dnešní době čím dál tím více dochází k nutnosti integrovat riziko a nejistoty do roz...

Management (Základy managementu) Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Petr Bačík
Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak ...

Logistika - Základy logistiky Lochmannová Alena
Učebnice věnující se problematice logistiky a jejímu uplatnění v řadě činností člověka. Cílem učebnice Logistika (Základy logistiky) je v obecné rovin...

Veřejná správa - Základy veřejné správy Lochmannová Alena
Publikace se věnuje tematickým celkům obecného vymezení veřejné správy a správní vědy, realizaci činnosti veřejné správy a zachovávání zákonnosti při ...

Personalistika Alena Lochmanová
Učebnice Personalistika vás provede vybranými oblastmi ze světa personalistiky a řízení lidských zdrojů. Zjistíte, co je to personalistika, v čem se o...

Management Jana Bellová, Jaroslav Zlámal, Petr Bačík
Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku man...

Dovolená a její aplikace v praxi s praktickými příklady Mgr. Zdeněk Schmied, JUDr. Michael Košnar
Již více než jeden rok je aplikována nová právní úprava dovolené „v hodinách“. Za tuto dobu autoři publikace „Dovolená a její aplikace v praxi s prakt...

GDPR v personalistice 2022 JUDr. Jiří Žůrek
Pracovněprávní oblast představuje významnou oblast zpracování osobních údajů, která se dotýká velké části společnosti. Blíže ke struktuře a obsahu kni...

Manažer koučem Bohoňková, Irma
Manažer koučem je učebnicí základů koučování pro manažery a vedoucí pracovníky – tedy pro ty, kdo netouží koučovat na profesionální úrovni, ale chtějí...

Manažerské rozhodování a sport Štědroň, Bohumír a kol.
Publikace se zabývá manažerským rozhodováním, přičemž se zaměřuje na segment sportu. Obsahuje rovněž informace o nových trendech, ať už se jedná o ana...

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku Petra Koudelková
V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam...

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka
Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost,...

Úspěšný vůdce Jo Owen
Většina knih o tom, jak být úspěšným vůdcem, se snaží poskytnout odpověď na otázku: „Co je to úspěšné vůdcovství?“ To je podobné, jako bychom chtěli o...

Techniky projektového řízení a finanční analýza projektů Kolektiv autorů
S projekty a jejich řízením se lze setkat v řadě oblastí i sektorů. Ve výrobě, v obchodě, v komerční sféře, ve veřejné sféře i v neziskovém sektoru. T...

P3M – Řízení projektu, programu a portfolia Petr Řeháček
Tato kniha je určena třem skupinám čtenářů. První skupinou jsou projektoví manažeři, členové projektových týmů a zástupci dalších zainteresovaných str...

Mezinárodní oceňovací standardy 2017 ASA Europe
Kvalitní oceňovací standardy slouží veřejnému zájmu, podporují stabilitu a věrohodnost finančních trhů a zvyšují důvěru v oceňovací profesi. Mezinárod...

Metody oceňování podniku Miloš Mařík, kolektiv
Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila...

Marketing hotelových služeb Alžbeta Kiraľová
Rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketin...

Manažerské techniky III Šuleř Oldřich
Popisují dalších devadesát nástrojů efektivního řízení a společně s předcházejícími dvěma díly Manažerských technik tak nabízejí úctyhodný soubor 240 ...

Management svlečený do naha Jo Owen
Management na celém světě řeší tytéž problémy. Špatně vedené schůze,nudné prezentace, politikaření a intriky, nepříjemné nadřízené a neochotné spolupr...

Management a marketing sportu 21. století Čáslavová Eva
Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí...

Logistika pro obchod a marketing Xenie Lukoszová
Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v o...

Logistika pro manažery Antonín Stehlík, Josef Kapoun
Na začátku nového tisíciletí je logistika stále důležitější kategorií a důležitým polem působnosti v rozhodujících makro a mikroekonomických oborech h...