JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI
Reklamované zboží zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který najdete na uvedeném odkazu:
Reklamační formulář (můžete vyplnit i v elektronické podobě)
- Vyplňte prosím všechny kolonky.
- Chcete vyměnit poškozené zboží z např. sady zboží (tj. z několika kusů v balení),zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je jen jedna jeho část.
- Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Už používané zboží nebo jeho část, vždy vhodně zabalte. Náklady na odeslání reklamace k nám hradí zákazník.
- Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechte jako doklad o odeslání. Zásilky prosím neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
Adresa pro zaslání reklamace:
BONY plus s.r.o.
Do Špice 754/19a
725 29 Ostrava
Tel. kontakt: +421 948 255 102 ( pracovní dny od 7:00 - 11:30 / 12:00 - 15:30 hod.)
- Reklamace vyřizujeme v co nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30 denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
- V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zasíláme na naše náklady.
Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
- Vždy je třeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží již při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. A vždy požadujte sepsání protokolu o poškození balíku.
- V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Opožděné reklamace nemohou být uznány.
- Reklamace můžete uplatnit na tel. +421 948 255 102, nebo mailem bony@bonyplus.cz
- V případě, že je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
- Zásilkovna: na výdejním místě si můžete zásilku zkontrolovat ihned při převzetí, pokud je poškozena, žádejte sepsání protokolu o poškození balíku.
- V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum na telefonním čísle:
+421 948 255 102.