phone  +421 948 255 102     mail  info@knihy123.cz      Kontakt      Doprava a platba

Reklamace

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Reklamované zboží zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který najdete na uvedeném odkazu:

Reklamační formulář       (můžete vyplnit i v elektronické podobě)

  • Vyplňte prosím všechny kolonky.
  • Chcete vyměnit poškozené zboží z např. sady zboží (tj. z několika kusů v balení),zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je jen jedna jeho část.
  • Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Už používané zboží nebo jeho část, vždy vhodně zabalte. Náklady na odeslání reklamace k nám hradí zákazník.
  • Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechte jako doklad o odeslání. Zásilky prosím neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Reklamační podmínky v PDF     


Adresa pro zaslání reklamace:

BONY plus s.r.o.
Do Špice 754/19a
725 29 Ostrava

Tel. kontakt:  +421 948 255 102 ( pracovní dny od 7:00 - 11:30  /  12:00 - 15:30 hod.)

  • Reklamace vyřizujeme v co nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30 denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
  •  V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zasíláme na naše náklady.


Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

  • Vždy je třeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží již při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. A vždy požadujte sepsání protokolu o poškození balíku.
  • V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Opožděné reklamace nemohou být uznány.
  • Reklamace můžete uplatnit na tel. +421 948 255 102, nebo mailem bony@bonyplus.cz
  • V případě, že je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.


  • Zásilkovna: na výdejním místě si můžete zásilku zkontrolovat ihned při převzetí, pokud je poškozena, žádejte sepsání protokolu o poškození balíku.


  • V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum na telefonním čísle:

+421 948 255 102.



Rychlost doručení
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
99 %
našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.knihy123.cz
29 hodnocení