phone  +421 948 255 102     mail  info@knihy123.cz      Kontakt      Doprava a platba

Marketingové řízení památkových objektů

Petr Dostál, Jitka Černá
-10 %

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické...    více

Běžná cena: 264 Kč
Cena za 1 ks vč. DPH: 237 Kč
Cena za 1 ks bez DPH: 216 Kč
Skladem > 3 ks
Expediční doba: do 24 hodin
Nakladatelství: Ekopress
Kód produktu: KN4272
EAN: 9788087865149
ISBN: 978-80-87865-14-9

Popis

Marketingové řízení památkových objektů

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.

Parametry

Autor Petr Dostál, Jitka Černá
Vazba brožovaná
Rok vydání 2014
Jazyk čeština
Nosič 1xkniha
Datum vydání 15.11.2014
Počet stran 195
Formát 148x210
Rychlost doručení
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
99 %
našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.knihy123.cz
29 hodnocení