našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.knihy123.cz
29 hodnocení
Marketingové řízení památkových objektů
Petr Dostál, Jitka Černá
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické... více
Běžná cena: | 264 Kč |
Cena za 1 ks vč. DPH: | 237 Kč |
Cena za 1 ks bez DPH: | 216 Kč |
Skladem > 3 ks
Expediční doba: do 24 hodin
Nakladatelství: | Ekopress | |
Kód produktu: | KN4272 | |
EAN: | 9788087865149 | |
ISBN: | 978-80-87865-14-9 |
Marketingové řízení památkových objektů
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.Parametry
Autor | Petr Dostál, Jitka Černá |
Vazba | brožovaná |
Rok vydání | 2014 |
Jazyk | čeština |
Nosič | 1xkniha |
Datum vydání | 15.11.2014 |
Počet stran | 195 |
Formát | 148x210 |