našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.knihy123.cz
29 hodnocení
Marketing hotelových služeb
Alžbeta Kiraľová
Rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu... více
Cena za 1 ks vč. DPH: | 245 Kč |
Cena za 1 ks bez DPH: | 223 Kč |
Skladem > 5 ks
Expediční doba: do 24 hodin
Nakladatelství: | Ekopress | |
Kód produktu: | KN4007 | |
EAN: | 9788086929051 | |
ISBN: | 978-80-86929-05-1 |
Marketing hotelových služeb
Rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu. Třetí kapitola je zaměřena na výběr a tvorbu marketingové strategie, aktivizaci marketingového mixu s ohledem na vybraný segment trhu, jakož i na úlohu realizačního plánu a kontroly jeho plnění v zájmu úspěšnosti vybrané strategie. V závěrečné kapitole se čtenář seznámí s konkrétními praktickými postupy při aktivizaci marketingového mixu, mezi něž patří například způsob plánování produktu, publicity, komunikace s hosty prostřednictvím reklamy, direct mailingu, podpora prodeje konferencí, kongresů a různých balíků služeb. Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol, stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům, pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu.Parametry
Autor | Alžbeta Kiraľová |
Vazba | brožovaná |
Rok vydání | 2006 |
Vydání | 2. |
Jazyk | čeština |
Nosič | 1 x kniha |
Počet stran | 158 |
Formát | 148 x 210 |