phone  +421 948 255 102     mail  info@knihy123.cz      Kontakt      Doprava a platba

Logistika pro obchod a marketing

Xenie Lukoszová
-11 %

Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů....    více

Běžná cena: 230 Kč
Cena za 1 ks vč. DPH: 205 Kč
Cena za 1 ks bez DPH: 186 Kč
Skladem > 5 ks
Expediční doba: do 24 hodin
Nakladatelství: Ekopress
Kód produktu: KN4004
EAN: 9788087865590
ISBN: 978-80-87865-59-0

Popis

Logistika pro obchod a marketing

Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená publikace tak řeší logistické nástroje používané v zásobovací a distribuční části dodavatelských řetězců. Jejich znalost by vám měla v obchodní praxi napomoci nejen tyto logistické přístupy a metody identifikovat a charakterizovat, ale také jim rozumět a v neposlední řadě je v případě potřeby umět využívat ve složitém prostředí současných globalizovaných trhů. Významnou součástí logistiky aplikované v obchodních procesech firem je zákaznický servis, kterému je věnována samostatná kapitola. Není jen záležitostí podnikové filozofie, ale je také praktickou činností, na níž se podílejí pracovníci prodeje, marketingu a logistiky. Právě logistické služby poskytované zákazníkům společně se zbožím představují dnes již tradičně reálnou šanci na zvýšení konkurenční schopnosti podniku. Při jejich realizaci je však zapotřebí brát v potaz aktuální trendy zejména v oblasti informačních technologií, podnikání, jakož i význam komprese časoprostoru. Publikace si proto klade za cíl nebýt jen teoretickým přehledem možných logistických postupů, nástrojů a metod používaných v obchodních procesech firem, ale také praktickým návodem, jak tyto postupy, nástroje a metody v obchodní praxi vhodně používat tak, aby si podnik na trhu zajistil svou konkurenční schopnost. Kniha je určena pracovníkům obchodu a logistických útvarů obchodních firem, zejména obchodním a logistickým manažerům, prodejcům, nákupčím, pracovníkům zákaznického servisu, logistikům a podnikatelům v obchodě. Důležitým zdrojem informací bude pro pedagogy a studenty logisticky, obchodně, ekonomicky a manažersky orientovaných vysokých škol. V neposlední řadě lze publikaci doporučit také všem, které téma logistiky a současná praxe poskytování logistických služeb z jakéhokoliv důvodu zajímá.

Parametry

Autor Xenie Lukoszová
Vazba brožovaná
Rok vydání 2020
Vydání 1.
Jazyk čeština
Nosič 1 x kniha
Datum vydání 2/2020
Počet stran 146
Formát 148 x 210
Rychlost doručení
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
99 %
našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.knihy123.cz
29 hodnocení