našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.knihy123.cz
29 hodnocení
E-commerce
Petr Suchánek
Publikace přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování a vyplňuje mezeru na trhu odborné literatury u nás. Je potřebným zdrojem pro informační gramotnost studujících, projektantů elektronických... více
Běžná cena: | 216 Kč |
Cena za 1 ks vč. DPH: | 194 Kč |
Cena za 1 ks bez DPH: | 176 Kč |
Skladem > 5 ks
Expediční doba: do 24 hodin
Nakladatelství: | Ekopress | |
Kód produktu: | KN3984 | |
EAN: | 9788086929842 | |
ISBN: | 978-80-86929-84-2 |
E-commerce
Publikace přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování a vyplňuje mezeru na trhu odborné literatury u nás. Je potřebným zdrojem pro informační gramotnost studujících, projektantů elektronických obchodů a uživatelů moderních aplikací informačních a komunikačních technologií. Na současné e-prostředí lze nahlížet ze tří základních pohledů.Existence současných možností je důsledkem rozvoje technologií, které představují primární nástroje komunikace na všech úrovních, od strojové až po běžnou mezilidskou, přičemž rychlost a množství přenášených dat neustále roste. Na druhé straně existují uživatelé těchto technologií ať už v podobě podnikatelských, státních, příspěvkových, aj. subjektů nebo běžných uživatelů, pro které se tyto technologie staly zcela nezbytnými a potřebnými a přinesly jim nové možnosti pro podporu jejich aktivit orientovaných na oblasti podnikání, vzdělávání, zábavy, ovšem i těch, které nejsou v souladu s morálním kodexem, etikou a zákony. Právě v této souvislosti je nezbytné věnovat se i třetímu pohledu, kterým je problematika principů, zásad, motivace a legislativy, které by měly určovat reálné mantinely a limity a být jednoznačným nástrojem pro orgány činné v přestupkovém a trestním řízení v případě výskytu kolizních situací. Všechny tři oblasti se permanentně vyvíjejí a vývoj jednotlivých oblastí ovlivňuje vývoj v oblastech ostatních. Hlavním cílem a přínosem monografie je přiblížit současný stav funkční a technologické základny e-business a e-commerce v přímé vazbě na výše uvedené oblasti a naznačit možné trendy vývoje zejména v souvislosti s orientací na zákazníky, tvorbou nových obchodních modelů a využitím moderních technologií pro podporu řízení a rozhodování.Parametry
Autor | Petr Suchánek |
Vazba | brožovaná |
Rok vydání | 2012 |
Vydání | 1. |
Jazyk | čeština |
Nosič | 1 x kniha |
Počet stran | 144 |
Formát | 148 x 210 |