phone  (+420) 774 36 11 05      mail  info@knihy123.cz      Kontakt      Doprava a platba

E-commerce

Petr Suchánek
-10 %
E-commerce

Publikace přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování a vyplňuje mezeru na trhu odborné literatury u nás. Je potřebným zdrojem pro informační gramotnost studujících, projektantů elektronických...    více

Běžná cena: 216 Kč
Cena za 1 ks vč. DPH: 194 Kč
Cena za 1 ks bez DPH: 176 Kč
Dárek
Poslední 1 kus
Expediční doba: do 24 hodin
Nakladatelství: Ekopress
Kód produktu: KN3984
EAN: 9788086929842
ISBN: 978-80-86929-84-2

   

/e-commerce-e138650.htm
Popis

E-commerce

Publikace přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování a vyplňuje mezeru na trhu odborné literatury u nás. Je potřebným zdrojem pro informační gramotnost studujících, projektantů elektronických obchodů a uživatelů moderních aplikací informačních a komunikačních technologií. Na současné e-prostředí lze nahlížet ze tří základních pohledů.Existence současných možností je důsledkem rozvoje technologií, které představují primární nástroje komunikace na všech úrovních, od strojové až po běžnou mezilidskou, přičemž rychlost a množství přenášených dat neustále roste. Na druhé straně existují uživatelé těchto technologií ať už v podobě podnikatelských, státních, příspěvkových, aj. subjektů nebo běžných uživatelů, pro které se tyto technologie staly zcela nezbytnými a potřebnými a přinesly jim nové možnosti pro podporu jejich aktivit orientovaných na oblasti podnikání, vzdělávání, zábavy, ovšem i těch, které nejsou v souladu s morálním kodexem, etikou a zákony. Právě v této souvislosti je nezbytné věnovat se i třetímu pohledu, kterým je problematika principů, zásad, motivace a legislativy, které by měly určovat reálné mantinely a limity a být jednoznačným nástrojem pro orgány činné v přestupkovém a trestním řízení v případě výskytu kolizních situací. Všechny tři oblasti se permanentně vyvíjejí a vývoj jednotlivých oblastí ovlivňuje vývoj v oblastech ostatních. Hlavním cílem a přínosem monografie je přiblížit současný stav funkční a technologické základny e-business a e-commerce v přímé vazbě na výše uvedené oblasti a naznačit možné trendy vývoje zejména v souvislosti s orientací na zákazníky, tvorbou nových obchodních modelů a využitím moderních technologií pro podporu řízení a rozhodování.

Parametry

Autor Petr Suchánek
Vazba brožovaná
Rok vydání 2012
Vydání 1.
Jazyk čeština
Nosič 1 x kniha
Počet stran 144
Formát 148 x 210
/product-action/increment-product-view-count?productId=138650
Rychlost doručení
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
100 %
našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.knihy123.cz
9 hodnocení