phone  (+420) 774 36 11 05      mail  info@knihy123.cz      Kontakt      Doprava a platba

Bez loga

Kleinová, Naomi

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu,...    více

Cena za 1 ks vč. DPH 537 Kč
Cena za 1 ks bez DPH: 488 Kč
Dárek
Skladem > 5 ks
Expediční doba: do 24 hodin
Nakladatelství: Dokořán
Kód produktu: KN4438
EAN: 9788072036714
ISBN: 80-7363-010-9

   

/bez-loga-e137983.htm
Popis

Bez loga

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Parametry

Autor Kleinová, Naomi
Vazba vázaná
Rok vydání 2005
Vydání 3.
Jazyk čeština
Nosič 1xkniha
Datum vydání 25.10.2012
Počet stran 512
Formát 148x210
/product-action/increment-product-view-count?productId=137983
Rychlost doručení
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
100 %
našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.knihy123.cz
1 hodnocení